fbpx

הפקות בר מצווה

תמונה 3 ב' בית כנסת בר מצווה

בר מצווה בבית כנסת

אירוע בר מצווה בבית כנסת הנו אירוע מיוחד ומרגש! הזמנתם את המשפחה, חברים קרובים ואת ילדי הכיתה. ומה עושים עכשיו? ישנם מגוון דרכים לערוך את האירוע ולחגוג אותו בצורה כזו שלא ישכח! לנו, ב - "ג'מבה ישראל הפקות" מגוון מוצרים עבור חגיגת בר המצווה בבית הכנסת! החל בזוג מתופפים לבושי לבן, עטורים בשופרות תימנים מוארכים, שילהיבו את האווירה וירימו את מפלס החיוך והכיף באירוע! ניתן להוסיף נגן סקסופון או קלרינט ולחלופין , ניתן להרים את האירוע לרמת שיא - בהזמנת קלידן וזמר בהגברה מלאה, שינעימו את התפילה עם מנגינות מוכרות וכמובן עם שירה, שמחה וליווי התפילה והקריאה בתורה. לכם, נותר ליהנות מהמאורע ולספר לחבריכם ש "ג'מבה ישראל הפקות" עשו לכם את האירוע!

בר מצווה באולם

אירוע בר או בת מצווה באולם דורש הרבה הכנות ובניהן - אטרקציות לאירוע ! מה כדאי ומה עדיף? אנו ב- "ג'מבה ישראל הפקות " כאן בכדי לעזור לכם . נוכל להציע לכם מתופפים ושופרות לקבלת פנים . ליווי השחקן המרכזי של האירוע תחת חופה עם חבריו או המשפחה ולקול תשואות מחיאות הכפיים היישר לקריאת הדרשה ! שירת זמר מדהימה להעצמת הרגע או לחלופין הרכב מתופפי בטוקדה ברזילאית או רקדניות. -כל הרעיונות קיימים ברשותנו ואתם תוכלו לבחור מתוך מגוון האטרקציות המצויות בחברתנו ! ומה תפקידכם אתם שואלים ? להגיע חתיכים וחתיכות וליהנות מהאירוע.

כותל 5 ב

בר מצווה בכותל המערבי

החלטתם לערוך את אירוע בר/ בת המצווה של ילדכם בכותל המערבי ? "ג'מבה ישראל הפקות " כאן בכדי לתת לכם את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם ! כסטנדרט , תקבלו זוג נגנים לבושי לבן ,עטורים בשופרות תימנים ארוכים. יחד , תחת חופה ובליווי סקסופון , גיטרה או קלרינט נצא לתהלוכה מרגשת דרך שער האשפות. נעבור תחת חומות העיר העתיקה של ירושלים , נרקוד ונשמח , נחגוג את המאורע בצורה הטובה ביותר ובליווי הגברה מקומית . בהמשך , נעצור למעגל ריקודים משמח ומרומם , נרקוד לצלילי השירים המוכרים , ממגוון העדות החל ממרוקו וכורדיסטאן ואיך לא -נעלה גבוה עם " הבה נגילה " המסורתי ושבחי ירושלים מהצד שני . וכל זאת בשביל ליצור עבורכם את האירוע המשובח ביותר!

השנים חולפות, מהר ובלי לשים לב ילדכם הגיע לגיל המצוות! כולנו רוצים לעבור את היום הזה, על הצד הטוב ביותר.

להפתיע, לרגש, להרים ובעיקר ליצור אירוע משמח, כזה שאף אחד לא ישכח. אין ספק שזהו יום  מאוד מרגש עבורנו, ההורים. גידלנו ילד  במשך 13 שנים והנה הגיע היום הנכסף. אז לאן הולכים? איך מחליטים לאיזה כיוון לפנות? בר מצווה באולם? הפקת בר מצווה בכותל? ואולי הפקת בר מצווה בבית כנסת?

אצלנו ב – "ג'מבה ישראל הפקות"  מגוון מוצרים שהותאמו במיוחד עבורכם! באירוע כזה,  חשוב מאוד לעשות  את החיבור בין הרצון שלכם לתקציב.

הרצון – הרבה משפחות הולכות לאיבוד בין מגוון האופציות ושלל האטרקציות הקיימות בשוק. מקבלות עשרות הצעות מחיר, ממגוון ספקים ומאבדים את הכיוון, פשוטו כמשמעו.

אצלנו ב – "ג'מבה ישראל הפקות" יש את היכולת להציע לכם הכל ובמקום אחד ואפילו אם צריך –  לחבר לאירוע קולגות בתחום על מנת ליצור את המוצר המושלם עבורכם !

חורף או קיץ, חום וקור הנם מרכיב מאוד חשוב בבחירת מיקום והכיוון הכללי של האירוע! אירוע כותל יכול להתבצע בכל ימות השנה – שכן , המקום כמעט הכי קדוש לעם היהודי פתוח ונגיש 365 יום בשנה 24/7 .

אך כמובן שישנם מרכיבים שונים, שצריך לקחת בחשבון באירוע כזה וכאן אנו תורמים מהניסיון שלנו! על הדרך, נגלה לכם  שאירועי כותל יוצאים בכל מצב! לא פעם תפס אותנו גשם במהלך תהלוכה – אך שום דבר לא מבהיל אותנו ואיננו מפחדים מכמה טיפות של גשם, וגשם ירושלמי, כשהוא מגיע הוא מגיע בגדול. אך מה שחשוב , זו השמחה והחום בלבבות.

וכך, יחד עם המשפחה והנגנים המדהימים שלנו, אנחנו תמיד נוביל את התהלוכה למקום של שמחה חיוך!

חוויה בלתי נשכחת ולא משנה היכן תתבצע ובאילו תנאים !

חוויה כזו, שגם בעוד כמה שנים , בזמן שידברו על בר או על בת המצווה של ילדכם האהובים – ישר יעלה בזיכרונם מעגל הריקוד והשמחה באירוע המרגש! עם חופה או בלי, מתופפים ושופרות, סקסופון או קלרינט או אולי בכלל  בא לכם כלים אתנים?

אצלנו ב- "ג'מבה ישראל" יש את כל מגוון הכלים שעולים בדמיונכם !

לכם נותר  לצור קשר ולקבל הצעת מחיר לאירוע בלתי נשכח!